Obchodní podmínky


Pro nákup zboží v E-Shopu vám registrace umožní přehledné menu v nákupním košíku.

Zde naleznete všechno nutné pro registraci aby se vámi požadované zboží dostalo správně do vašich rukou.

V hlavní části stránky je zobrazen přehled zboží s názvem a cenou. Klikněte na název zboží. Otevře se vám stránka s popisem zboží a cenou.

Při dalším kliknutí na obrázek se zobrazí ve větší velikosti.

Po dokončení výběru produktů přejdete do košíku, kde si můžete vaši objednávku zkontrolovat. Vyberte možnost dopravy - Českou poštou nebo osobní převzetí. Zvolíte možnost platby a vyberete podle výše nakoupeného zboží cenu za poštovné + balné.

NEREGISTROVANÝ

Musíte vždy zadávat na konci Vaší objednávky v košíku Vaše iniciály-kontaktní údaje. Potvrzení této neregistrované objednávky Vám dojde do 24. hod na Vámi zadaný e-mail s potřebnými údaji pro platbu.

TELEFONICKY

V tomto případě, nahlásíte jméno a příjmení, vaši adresu, objednávající kód.

E-MAILEM

Napíšete jméno a příjmení, vaši adresu pro zaslání, objednávající kód, a vaši adresu pro zaslání. Po přijetí vašeho objednávkového e-mailu vám objednávku zpětně potvrdíme do 24hod., a uvedeme potřebné údaje pro platbu.

Zrušení objednávky ze strany provozovatele.

Ceny uvedené v internetovém obchodu jsou vždy uvedeny včetně DPH. Ceny v internetovém obchodu mohou být měněny bez předchozího upozornění. Zrušit objednávku ze strany provozovatele lze pouze v případě, že zboží se již nevyrábí nebo nedodává, nebo v případě, že se výrazným způsobem změnila cena výrobku od dodavatele.

Reklamační řád

1.Reklamace zboží se řídí příslušným ustanovením občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět. Pro vyřízení reklamace je nutné oznámit prodávajícímu, že daný výrobek vykazuje vadu a jakým způsobem se vada projevila. Na základě těchto informací bude posouzen a stanoven další postup při vyřizování reklamace. V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, zašle kupující vadné zboží prodávajícímu v obalu, která brání poškození výrobku při přepravě zpět. Nové zboží bude odesláno bezprostředně po obdržení reklamovaného zboží, případně bude vrácena celá zaplacená částka.

Záruční podmínky jsou dány příslušnými výrobci. Případné vady, které se vyskytnou v záruční době je nutno reklamovat bez zbytečného odkladu.

Zákazník je povinen zásilky zkontrolovat při převzetí. Každý zákazník má možnost vrátit zpět celou zásilku, podmínkou je, že musí být úplná, nepoškozená, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu a s veškerým příslušenstvím. Může tak učinit v souladu se zákonem č. 367/2000 Sb. bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží.

Při reklamaci tenisových nebo badmintonových raket reklamujte rakety vypletené (nevystříhávejte výplet ani v případě jeho porušení). Pouze u vypletené rakety výrobce může objasnit příčinu, zda bylo porušení konstrukce způsobeno závadou výrobku nebo nárazem na jiný předmět.

2. Reklamaci zboží lze uplatnit do 5 pracovních dnů od přijetí zásilky.

Pro uplatnění reklamace je třeba:

1. doložit doklad o nákupu zboží

2. přesný popis závady

3. zboží je nutné doručit na adresu E-shopu

4. informujte nás o reklamaci,telefonicky,e.mailem,nebo písemně

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací , Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.

Ochrana osobních údajů

S Vašimi daty je nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Vaše data jsou pro nás vysoce důvěrná, zpracováváme je pouze za účelem vyřízení objednávky a chráníme je před zneužitím. Nejsou poskytována žádným třetím subjektům, s výjimkou partnerů zajišťujících platební styk či dopravu v souvislosti s Vaší objednávkou (bankovní ústavy, dopravce).